Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
ELÉRHETŐSÉGÜNK

BOLTUNK

1078 Budapest VII ker. István utca 41-43

Boltunk Hétfő-Péntek 10-18 óráig tart nyitva SZOMBAT-VASÁRNAP ZÁRVA!

Tel: 061 794-3775

ingyenes szállítás

15000Ft. VÁSÁRLÁS FELETT!

Kategóriák
Partnereink
Látogató számláló
2
4
1
9
7
4
0

Kapcsolat-Információk

Webáruházunk a nap 24 órájában nyitvatart, megrendelését bármikor leadhatja időbeosztásának megfelelően

Ha a termékekkel kapcsolatosan információra lenne szüksége, kérem használja az ONLINE ügyfélszolgálatunkat, vagy hívja a 06 1 794-3775 telefonszámon

Őrködő Webáruház 1078 Budapest István utca 41-43

  • Boltunk Hétfő-Péntek 10-18 óráig tart nyitva SZOMBAT-VASÁRNAP ZÁRVA!
  • Rendelés, termék információ 10-17 óráig munkaidőben: 06 1 794-3775
  • Műszaki kérdések: Email: orkodowebaruhaz@gmail.com

Őrködő Webáruház Kamera Bolt

Kedves vásárlók az árak bruttó árak a 27%-os ÁFÁT tartalmazzák és magyar Forintban értendők. A termékekre az  általános GARANCIA 1 ÉV.

 

A webáruházban található termékeket raktárról 1-2 munkanapon belül futárszolgálattal házhoz szállítjuk.

 

GLS csomagszállítás az ország egész területén Utánvét, csomagpont szállítással is 

15 000.-Ft. alatti megrendelés esetén:    990.-Ft. 

15 000.-Ft. feletti megrendelés esetén: ingyenes! 


Cégnév / Név: Őrködő Webáruház nyilvántartási szám: 26871481
Bolt cím: 1078 Budapest, István utca 41-43
Személyes átvétel itt: 1. Boltunk:1078 Budapest VII. ker. István utca 41-43
Nyitvatartási idő:
Hétfő:10:00 - 18:00
Kedd:10:00 - 18:00
Szerda:10:00 - 18:00
Csütörtök:10:00 - 18:00
Péntek:10:00 - 18:00
Szombat:Zárva
Vasárnap:Zárva
Telefon: 0617943775
E-mail: orkodo [kukac] orkodo.info
Weboldal: http://www.orkodo.hu
Áruház neve: Őrködő Webáruház
Adószám: 65752980-2-30
EU adószám: HU65752980
Cégjegyzék szám: 26871481
Nyilvántartási szám: 26871481
Bankszámlaszám: 12030004-01416750-00100009
Kapcsolattartó neve: Őrködő Webáruház
Kapcsolattartó telefonszáma: 06 1794-3775
Kapcsolattartó e-mail címe: orkodo [kukac] orkodo.info
Weboldal tulajdonos (webshop owner): Bangó Mihály e.v nyilvántartási szám: 26871481
Cím (address): 3023, Petőfibánya, Hegyalja út 21.
Webhosting szolgáltató: UNAS Online Kft.
H-9400 Sopron, Kőszegi út 14., unas [kukac] unas.hu

Szállítási módok
» GLS futárszolgálat
A GLS magas szintű csomagszállítást kínál. Az egyik legnagyobb futárszolgálat az európai piacon, mindez megbízható átfutási idővel és csomagkezeléssel, felhasználóbarát, modern IT-támogatással és rugalmas, egyéni megoldásokkal.
Megrendelés végösszegSzállítási költség
0 Ft14 999 Ft990 Ft
15 000 Ft Ingyenes!
gls
» SZEMÉLYES ÁTVÉTEL BOLTUNKBAN
Boltunk címe: Őrködő Webáruház 1078 Budapest VII. ker. István utca 41-43
Nyitva: MUNKANAPOKON HÉTFŐ-PÉNTEK 10-18 ÓRÁIG! SZOMBAT-VASÁRNAP ZÁRVA!
Személyes átvétel csak a termék átvételének visszaigazolását követően van mód! Az átvételről EMAIL-ban SMS-ben vagy telefonon értesítjük.
Szállítási költség0 Ft
» Személyes átvétel Külső futárszolgálat
Szállítási költség0 Ft

Fizetési módok
» Utánvéttel
Fizetés készpénzben a csomag átvételekor a futárszolgálat munkatársánál.
» SZEMÉLYES ÁTVÉTEL Fizetés KÉSZPÉNZZEL vagy BANKKÁRTYÁVAL boltban
Boltunk 1078 Budapest István utca 41-43 Hétfő-Péntek 10-17 óráig tart nyitva SZOMBAT-VASÁRNAP ZÁRVA! személyes átvétel csak ebben az időpontban! A kiszállítás zökkenőmentesen folyik Megrendelések leadása információk telefonon  10-17 óráig. A termék átvételéről EMAIL-ban értesítjük, átvételkor BANKKÁRTYÁVAL is fizethet.
» Bankkártyás fizetés online a weboldalunkon
borgun_hu
» Előre utalással
A vételárat és a szállítási költséget a megadott bankszámlára előre kell utalni.
BANKSZÁMLASZÁMOM :számla tul.név: Őrködő Webáruház
Bank: Raiffeisen Bank
számlaszám: 12030004-01416750-00100009
Külföldről utalás esetén: IBAN számlaszám: HU91 1203 0004 0141 6750 0010 0009
S.W.I.F.T.: UBRTHUHB

5 LÉPÉS A GYORS ÉS ZÖKKENŐMENTES GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉSHEZ

 

1. Győződj meg róla, hogy készüléked valóban meghibásodott! 

2. Készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat!

3. Fordulj közvetlenül hozzánk ha a termék meghibásodott!

4. Juttasd el készülékét a boltunkba, szervizünkbe!

5. Várd meg a szerviz értesítését a javítás befejezéséről!

1. GYŐZŐDJ MEG RÓLA, HOGY KÉSZÜLÉKED VALÓBAN MEGHIBÁSODOTT!

  1. Ellenőrizd a tápkábelt, az áramellátást,
  2. Kapcsold ki és kapcsold be újra a készüléket, stb.
  3. Győződj meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánod üzemeltetni.
  4. Műszaki segítség HÉTFŐ-PÉNTEK 10-18 ÓRÁÍG 0670 312-1617 telefonszámon

2. KÉSZÍTSD ELŐ A GARANCIA ÉRVÉNYESÍTÉSÉHEZ SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOKAT!

  1.  A vásárlást igazoló számla ami garanciajegyként is szolgál(vagy annak másolata)

3. FORDULJ KÖZVETLENÜL HOZZÁNK HA A TERMÉK MEGHIBÁSODOTT!

A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül hozzánk majd vedd fel velünk a kapcsolatot  - elsődlegesen mi mint Eladó vagyunk köteles kezelni a Jótálláshoz illetve Kellékszavatossághoz kapcsolódó igényeidet, a márkaszervizekhez mi juttatjuk el a termékeket.

4. JUTTASD EL KÉSZÜLÉKET A BOLTUNKBA SZERVIZÜNKBE!

Az általunk forgalmazott és nálunk vásárolt készülékeket garanciális ügyintézésre leadhatod boltunkban személyesen is vagy eljuttathatod hozzánk futárszolgálattal is ennek költsége a vevőt tehát téged terhel, minket pedig a szervizbe való továbbítás és a javított vagy cserélt termék címedre történő kiszállítás díjai terhelnek. Utánvétes küldeményt ne küldj mert azt webáruházunk nem veszi át.

 

 

5. VÁRD MEG A SZERVIZ ÉRTESÍTÉSÉT A JAVÍTÁS BEFEJEZÉSÉRŐL!

A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától. Az Őrködő webáruház, mint forgalmazó Eladó köteles a jótállási, kellékszavatossági igényeidet megfelelően kezelni, de a javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi. Amennyiben a hibás terméket szaküzletünkben adtad le, a szervizelési idő megnövekszik a márkaszervizbe való eljuttatás idejével. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, telepítés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A javítás állapotáról kérjük, boltunkban a 061 7943775 számon ahová leadtad vagy elküldted a készüléket javításra!

TOVÁBBI HASZNOS TUDNIVALÓK, INFORMÁCIÓK

 

Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján az alábbi feltételek mellett egy év jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben a fogyasztó javára eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük a termékoldalon. A beszállítók, gyártók a jótállástól függetlenül változó idejű garanciát nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Műszaki cikkek esetében ez a garancia általában 1 év vagy több, egyes gyártók pedig több éves garanciát is vállalnak.  Kiemeljük azonban, hogy e tájékoztató nem jelenti azt, hogy a jogszabályi előírások fennállása esetén egyéb esetekben nem vagy jogosult cserét, vételárleszállítást vagy elállást érvényesíteni. Minden esetben ellenőrizd, hogy rendelkezel-e érvényes jótállási jeggyel! Kiemeljük azonban, hogy ezen tájékoztatás nem érint a Ptk. szerinti Kellékszavatossági jogokat és az ott meghatározott határidőket. Jelen tájékoztató csak és kizárólag a jogszabály által meghatározott Jótállásra vonatkozik.

 

Mit kell tudni a jótállási igényről?

Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheted. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg! Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

 

Mettől meddig érvényes a jótállás?

A jótállási időtartam a termék részedre történő átadás napján, vagy ha az üzembe helyezést mi vagy az általunk megbízott személy végzi, akkor az üzembe helyezés napjával kezdődik és egy évig érvényes. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés,telepítés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát webáruházunk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

 

Mire nem érvényes a jótállás?

Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
Szakszerűtlen kezelés vagy telepítés, poros, nedves környezetben való használat.
Az Őrködő webáruház szervizén vagy a márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
Természetes elhasználódás.

 

Kihez fordulhatok, ha a termék meghibásodott?

A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén hozzánk!

Amennyiben hozzánk juttatod vissza, a meghibásodott készülékedet szaküzletünkben közvetlenül is leadhatod, a készülék eredeti, gyári csomagolásában, vagy annak hiányában a leggondosabb csomagolásban, minden tartozékával, valamint a kapott számlával (vagy másolatával) együtt. A garanciális javításokat továbbítjuk a márkaszervizeknek, így a leadott készülékek javításának ideje meghosszabbodhat. 

 

Mennyi időt vesz igénybe a javítás?

A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki, amellyel hozzájuthatsz a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készülékhez. 

 

Hogyan küldhetem el a hibás terméket az Őrködő Webáruház-hoz?

Meghibásodott készülékedet 2 féleképpen juttathatod el hozzánk:
személyesen is leadhatod azt szaküzletünkben1 vagy futárszolgálaton keresztül 
elküldheted azt. Ennek költsége a vevőt tehát téged terhel, minket pedig a szervizbe való továbbítás és a javított vagy cserélt termék címedre történő kiszállítás díjai terhelnek. Utánvétes küldeményt ne küldj mert azt webáruházunk nem veszi át.

 

Őrködő Webáruház központi elérhetőségei:

Cím: 1078 Budapest, István utca 41-43

Nyitva tartás: Hétfő-Péntek 10-17 óráig

Telefonszám: +36-1-794-3775

Műszaki segítség: 0670 312-1617


E-mail küldése az áruház tulajdonosnak
Név
E-mail cím
Telefonszám
Tárgy
Üzenet